گئت عمی جان! من دا پرنسس دئییلم! آنایام... بالاما!...
 
 
 

گئت عمی جان! من دا پرنسس دئییلم! آنایام... بالاما!...
ارسال شده در یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, - 16:42
آی بالاجا قیزیم!...

یاشید لارین عمو پورنگه باخیر گولورلر!...

سن یالاندان گولمسه ییرسن تا قولچاغین آغلامایا!!!

سن چوخ تئز، آنا اولدون!...

محرم عمی سنده گلدین!

گئت سونرا گل!...

آتام ائوده دئییل!

محرم عمی اوشاقلارین ناقیشلی اویناماقلاریندان فیلیم چكیردین!

گئت عمی جان! هله اویناماق زامانی دئییل!...

آنامی آختارماق لازیم! آتامین گلماغی لازیم!...

گئت عمی جان! من دا پرنسس دئییلم! آنایام... بالاما!...
 

 



نظرات شما عزیزان:

رسول
ساعت15:47---26 بهمن 1391
سلام دوست من وبلاگ خوبي داشتي به منم سر بزن

رسول
ساعت15:46---26 بهمن 1391
سلام دوست من وبلاگ خوبي داشتي به منم سر بزن

mahtab-a
ساعت0:34---20 شهريور 1391
پرسه ميزنم بي هدف و ديوانه وار

يك سوزن نوك تيز ميخواهد اين بغض

براي تركيدن... .


تکنوازنده عشق
ساعت9:10---5 شهريور 1391
سلام وب قشنگی داری
دوست دارم باهاتون تبادل لینک کنم لطفا
منو با نام شماره دختروپسر وباتوضیحات زیر لینک کن
بهم خبر بده تا لینکتون کنم
توضیحات
سلام
اگه دنبال دوست میگردی
گه حوصلت سر رفته
اگه چت روم باز نمیشه
اگه دوست داری نویسنده بشی
اگه لینک دانلود جدید نداری
بیا به شمایک
shoma1.LoxBlog.Com
منتظرتم
باتشکرفراوان


eli
ساعت23:20---4 شهريور 1391
aliiii joooon apppppppam

سارا
ساعت12:09---1 شهريور 1391
اینجا کجاست ک منطق تقلید است ؟ کتاب دکوراست . روزنامه تبلیغات است . آزادی میدان است . جمهوری خیابان است . استقلال تیم است . شعار آسان است . شعور نایاب است . پینه های دست عار است . پینه بر پیشانی افتخار است . دروغ حلال است . شادی حرام است . اعدام اصلاح است . اصلاح فساد است . دانا افسرده ؛ نادان کامیاب است . درد مردم بی درمان است . ریا ایمان است . ایمان برای نان است . اینجا ایران است .

سلام دوست عزیز ک درد هموطن داره رنجت میده .
زنده باد ایران و ایرانی ک از درد هموطن خودش ب درد میرسه .
متاسفانه بعد زلزله ی بم هنوز می بینیم ک بم هنوز ویرونه س ؛ زلزله ی آذربایجان هم انقدر بی اهمیت بود برای مسئولین ما ک حتی تو رسانه های ما زیاد انعکاس ندادن ؛ چ برسه ب اینکه بخان دوباره بسازنش .
باید همه دست ب دست هم بدیم و آذربایجان و همه ی ایرون رو آباد کنیم .
پاینده ایران .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon